| Le chti mi | |
|
+8jarno malik ultrastef MeadowsOfHeaven eric88 Mikros BENGAETLU laur59770 12 participants |
|
Auteur | Message |
---|
laur59770 Eternel
Nombre de messages : 3094 Age : 44 Localisation : valenciennes Points : 13404 Date d'inscription : 21/07/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: VAFC Joueur préféré: Steeeeeeeeeve Savidaaaaaaaaaan
| Sujet: Le chti mi Mer 6 Déc 2006 - 19:51 | |
| Voici un topic consacré aux expressions, blagues, dictons chtis. Pour bien se marrer et aussi faire connaitre notre "langue" à ceux qui ne la connaissent pas! CHTI D'UN JOUR, CHTI POUR TOUJOURS | |
|
| |
laur59770 Eternel
Nombre de messages : 3094 Age : 44 Localisation : valenciennes Points : 13404 Date d'inscription : 21/07/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: VAFC Joueur préféré: Steeeeeeeeeve Savidaaaaaaaaaan
| Sujet: Re: Le chti mi Mer 6 Déc 2006 - 19:53 | |
| Je commence:Connaissez-vous le trou à tarte????? I s'étoke, ch'est passé pa l'trau à tarte. Traduction :Il s'étrangle, c'est passé par le trou à tarte.
Dernière édition par le Mer 6 Déc 2006 - 19:56, édité 1 fois | |
|
| |
laur59770 Eternel
| Sujet: Re: Le chti mi Mer 6 Déc 2006 - 19:55 | |
| I fait un nez cam-m'in chabot.
=Il boude, fait la tête. | |
|
| |
BENGAETLU Modo
Nombre de messages : 16891 Age : 55 Localisation : Dans l'Avesnois Points : 33682 Date d'inscription : 31/08/2005
Préférences et pronos CLUB préféré: VAFC - Réal societad Joueur préféré: Eric Chelle, Jacques Glassmann, Raphaël Philipe Montanier
| Sujet: Re: Le chti mi Mer 6 Déc 2006 - 19:58 | |
| achi te sut cayerre
assis toi sur ta chaise | |
|
| |
Mikros Admin
Nombre de messages : 42311 Age : 50 Localisation : Valenciennes Points : 45421 Date d'inscription : 21/08/2005
Préférences et pronos CLUB préféré: VAFC et USVO Joueur préféré: Nico Penneteau
| Sujet: Re: Le chti mi Mer 6 Déc 2006 - 20:02 | |
| Cafougnette rencontre un camarade. - Cha va, Cafougnette ? - Bof ! J'ai interré m'belle-mère el'semaine passée ! - Ah bon ! Quo qu'all' avot ? - Pas grand cosse ! Chinq caïelles, inne tape, inne gard'robe et pis gramint ed'fouffes ! | |
|
| |
laur59770 Eternel
| Sujet: Re: Le chti mi Mer 6 Déc 2006 - 20:02 | |
| in tiote blague!!! héhé:
Cafougnette au salon de thé.
Cafougnette inmène s'femme au Salon de Thé :
In voudrot boire du thé !
-Bien Monsieur ! Thé de Chine ou thé de Ceylan ?
-Mi ? Ej' sus d'Denain ! | |
|
| |
BENGAETLU Modo
Nombre de messages : 16891 Age : 55 Localisation : Dans l'Avesnois Points : 33682 Date d'inscription : 31/08/2005
Préférences et pronos CLUB préféré: VAFC - Réal societad Joueur préféré: Eric Chelle, Jacques Glassmann, Raphaël Philipe Montanier
| Sujet: Re: Le chti mi Mer 6 Déc 2006 - 20:08 | |
| - Mikros a écrit:
- Cafougnette rencontre un camarade.
- Cha va, Cafougnette ? - Bof ! J'ai interré m'belle-mère el'semaine passée ! - Ah bon ! Quo qu'all' avot ? - Pas grand cosse ! Chinq caïelles, inne tape, inne gard'robe et pis gramint ed'fouffes ! il é d'in clache cafougnette ? | |
|
| |
laur59770 Eternel
| Sujet: Re: Le chti mi Mer 6 Déc 2006 - 20:10 | |
| | |
|
| |
eric88 Absolu
Nombre de messages : 12724 Age : 59 Localisation : Raon l'Etape(88) Points : 16218 Date d'inscription : 21/09/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: Raon l'’Etape,Nancy et VA maintenant Joueur préféré: Aucun , lol
| |
| |
laur59770 Eternel
| Sujet: Re: Le chti mi Mer 6 Déc 2006 - 20:12 | |
| | |
|
| |
laur59770 Eternel
| Sujet: Re: Le chti mi Jeu 7 Déc 2006 - 9:53 | |
| Ya in séké!
=il y a un petit problème! | |
|
| |
MeadowsOfHeaven Beyonder
Nombre de messages : 8998 Age : 45 Localisation : Lyon Points : 13657 Date d'inscription : 07/11/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: Olympique Lyonnais Joueur préféré: Sonny Anderson
| Sujet: Re: Le chti mi Jeu 7 Déc 2006 - 9:56 | |
| Y'a une chanson ou berceuse en ch'ti dont je connais l'air mais pas les paroles.
C'est un truc phonétique du genre "un ch'i quinquin, si tu dors pas j'squ'à d'min..." | |
|
| |
laur59770 Eternel
| Sujet: Re: Le chti mi Jeu 7 Déc 2006 - 10:03 | |
| Oh oui très connue cette chanson:
Dors min, min ptit kinkin,
Min ptit pouchin,
Min gros rogin !
Te m’fras du chagrin
Si te n’dors poin chqu’à dmain.
Dors, mon petit bébé, Mon petit poussin, Mon gros raisin ! Tu me feras du chagrin Si tu ne dors pas jusqu’à demain. | |
|
| |
MeadowsOfHeaven Beyonder
Nombre de messages : 8998 Age : 45 Localisation : Lyon Points : 13657 Date d'inscription : 07/11/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: Olympique Lyonnais Joueur préféré: Sonny Anderson
| Sujet: Re: Le chti mi Jeu 7 Déc 2006 - 10:08 | |
| J'ai trouvé la version longue, je comprends plus ou moins certains mots : - Citation :
- Dors min p'tit Quiquin, min p'tit pouchin, min gros rogin
Te m'feras du chagrin, si te'n'dors point ch'qu'à d'main
Ainsi l'aute jour eune pauf' dintelière, in amiclotant sin p'tit garchon, Qui d'pis tros quarts d'heures n'faijot que d'braire, tâchot d'l'indormir par eune canchon, Elle li dijot "min narcisse, d'main t'aras du pain d'épice, Du chuques à gogo, si qu't'es sache et qu'te fais dodo."
Dors min p'tit Quiquin, min p'tit pouchin, min gros rogin Te m'feras du chagrin, si te'n'dors point ch'qu'à d'main
Et si te’m’laiches faire eune bonne semaine, j’irai dégager tin biau sarrau Tin patalon d’drap, tin gilet d’laine, comm’un p’tit Milord te s’ras faraud ! J’t’acatrai, l’jour d’eul’ducasse, un porichinelle cocasse Un turlututu, pour juer l’air du capieau pointu
Dors min p'tit Quiquin, min p'tit pouchin, min gros rogin Te m'feras du chagrin, si te'n'dors point ch'qu'à d'main
Nous irons dins l'cour, Jeannette-à-Vaques, vir les marionnettes comme te riras Quind t'indindras dire un doupe pou Jacques, par l'porichinelle qui parle maga Té li mettras dins s'menotte, au lieu d’doupes un rond d'carrotte Il t'dira merci, parce comme nous arot du plaisi !
Et si par hazard sin maîte eus’fâche, ch’est alors Narcisse que nous rirons Sans n’avoir invie, j’prindrai m’n’air mache, j’li dirai sin nom et ses surnoms J’li dirai des fariboles, i m’in répondra des drôles Infin, à chacun verra deux spectac’ au lieu d’un
Alors serre tes yux, dors min bonhomme, j'vas dire eun'prière à p'tit Jésus, Pou qu’i vienne ichi, pindint tin somme, t'faire rêver qu'j'ai les mains pleines d'écus, Pou qu'i t'apporte eune coquile, avec du chirop qui quile Tout l'long d’tin minton, t'eut'pourléqueras tros heures du long
L’mos qui vient, d’Saint-Nicolas ch’est l’fête, pour sûr au soir i viendra t’trouver I t’f’ra un sermon et t’laich’ra mette, in-d’sous du ballot un grand painier I l’rimplira si t’es sach’, d’sait-quoi qui t’rindront bénache Sans cha sin baudet t’invoira un grand martinet
Ni les marionnettes, ni l’pain d’épice, n’ont produit d’effet ; mais l’martinet A vite rappajé eul’p’tit Narcisse, qui craignot d’vir arriver l’baudet Il a dit s’canchon dormoir, s’mère l’a mis dins s’n’ochennoire A r’pris sin coussin, et répété vingt fos ch’refrain
Dors min p'tit Quiquin, min p'tit pouchin, min gros rogin Te m'feras du chagrin, si te'n'dors point ch'qu'à d'main | |
|
| |
ultrastef Eternel
Nombre de messages : 4429 Age : 45 Localisation : valenciennes Points : 13642 Date d'inscription : 24/03/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: valenciennes!!!!!!!! Joueur préféré: savidan
| Sujet: Re: Le chti mi Jeu 7 Déc 2006 - 11:55 | |
| | |
|
| |
laur59770 Eternel
| Sujet: Re: Le chti mi Ven 8 Déc 2006 - 14:09 | |
| Cafougnette est interrogé au commissariat:
- Alors, Monsieur Cafougnette, une fois de plus on se retrouve ? - Bin forcé Monsieur l'Commissaire, intre deux vos agents ! - Et ... complétement ivre ? - Ouais, Monsieur l'Commissaire, tous les deux ! | |
|
| |
MeadowsOfHeaven Beyonder
| Sujet: Re: Le chti mi Ven 8 Déc 2006 - 14:11 | |
| - Citation :
- Cafougnette marche dins'ch'désert in portent eune portière eud'carrette. I rinconte eune troupe eud'légionnaire qui li d'minde: - Pourquoi avoir une portière si loin dans le désert?
Cafougnette répond: - Comme cha, quind j'ai caud, i'm'suffit eud'baicher l'carreau pou avoir d'lair! | |
|
| |
malik Beyonder
Nombre de messages : 11820 Age : 49 Localisation : Tanger Points : 26048 Date d'inscription : 31/07/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: VA & REAL Joueur préféré: Sergio RAMOS & Mesut ÖZIL
| Sujet: Re: Le chti mi Ven 8 Déc 2006 - 16:28 | |
| elle est bin auchi chel'la | |
|
| |
jarno Idole
Nombre de messages : 701 Age : 43 Localisation : Dans ton c.. Points : 13516 Date d'inscription : 26/05/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: VA Joueur préféré: moi c'est clair!
| Sujet: Re: Le chti mi Sam 9 Déc 2006 - 1:38 | |
| kes t'a qu' te braie ?
traduction: pourquoi pleures-tu? | |
|
| |
missroudet Modo
Nombre de messages : 12765 Age : 43 Localisation : Déols (36) Points : 14141 Date d'inscription : 03/06/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: LBC // Bordeaux Joueur préféré: Séb Roudet & Jo Millieras
| Sujet: Re: Le chti mi Sam 9 Déc 2006 - 15:31 | |
| | |
|
| |
chnord Modo
Nombre de messages : 18448 Age : 37 Localisation : valenciennois délocalisé en normandie Points : 23157 Date d'inscription : 03/05/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: VAFC Joueur préféré: Eric Chelle, Nicolas Penneteau, Carlos Sanchez et Orlando Silvestri
| Sujet: Re: Le chti mi Sam 9 Déc 2006 - 15:42 | |
| Chanson fort connue dans notre belle contrée
Tout ch’ti qui piche, i tient s’biroute dins s’main, Et les tros quarts du temps, i’s’piche eune goutte dins s’main Et pis qu’i’s’la s’coue eud’n’importe quelle façon Eul’dernière goutte, ch’est pour l’caleçon | |
|
| |
ultrastef Eternel
Nombre de messages : 4429 Age : 45 Localisation : valenciennes Points : 13642 Date d'inscription : 24/03/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: valenciennes!!!!!!!! Joueur préféré: savidan
| Sujet: Re: Le chti mi Sam 9 Déc 2006 - 15:56 | |
| Un soir au dîner, la petite demande à son père : - Papa, pourquoi qu't'éto toudi tout rouch ?
- Ben tu vô m' file, chéto l'été, et in mobylette tu prins des coups ed' soléle et t' pio elle devient toute rouch.
La fillette opine du chef mais ne paraît pas totalement convaincue. - Mais pôpô, in hiver aussi t'es tout rouch...
- Ben oui m' file, in hiver y faiso frô. Su' mobylette, le frô et ch' vitesse cha t' faiso in' pio toute rouch avec...
Alors la s' mère, excédée, saisit la bouteille de gnole et la tend à s' fille. - Tiens, passe el' mobylette à tin pèèère !" | |
|
| |
ultrastef Eternel
| Sujet: Re: Le chti mi Sam 9 Déc 2006 - 16:25 | |
| Mr et Mme ZOBIBRAIRO ont deux fils : Yves et Romain. | |
|
| |
jarno Idole
Nombre de messages : 701 Age : 43 Localisation : Dans ton c.. Points : 13516 Date d'inscription : 26/05/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: VA Joueur préféré: moi c'est clair!
| Sujet: Re: Le chti mi Sam 9 Déc 2006 - 17:36 | |
| saviez vous que dans le valenciennois ont causé le " rouchis" une branche du chti mi? amis de la culture bonsoir! | |
|
| |
youyoudu42 Modo
Nombre de messages : 6446 Age : 37 Localisation : Saint-Etienne ! Points : 15454 Date d'inscription : 14/01/2006
Préférences et pronos CLUB préféré: Saint Etienne Joueur préféré: Benjamin Corgnet
| Sujet: Re: Le chti mi Sam 9 Déc 2006 - 18:24 | |
| C'est bien ce parlé ! J'arrive à vous suivre à peu près, mais c'est quand même pas facile !
J'avais un pote originaire de Lens qui me sortait des expressions, alors je connais un p'tit peu ! | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Le chti mi | |
| |
|
| |
| Le chti mi | |
|